Головна / Відділи виконкому / Управління праці та соціального захисту населення

Управління праці та соціального захисту населення

 

 
Посада: начальник управління праці та соціального захисту населення
Місце роботи: Виконком Інгулецької районної у місті ради
Освіта: вища

Телефон: 94-71-57, секретар керівника 94-71-56

Прийом
Порядок запису:

Щопонеділка, щоп'ятниці з 09:00 до 12:00, з 13:00 до 16:00, зал №1, адмінбудинок виконкому, пр.Південний,1. 

Розпорядок: 
Пн-Пт (8:00-16:30) перерва (12:30-13:00)

Повноваження за розподілом посадових обов’язків:


Здійснює керівництво діяльністю управління праці та соціального захисту населення.
 
Несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.
 
Забезпечує, у межах своїх повноважень, дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, оплати, охорони праці, здійснення нагляду за призначенням та виплатою пенсій, за реалізацією державної політики у сфері соціального захисту населення.
 
Організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління.
 
Вживає відповідних заходів щодо усунення причин, які викликають звернення.
 
Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.
 
Інформує населення з питань, що належать до компетенції управління, через засоби масової інформації стосовно соціального захисту громадян, які потребують допомоги та соціальної підтримки.
 

Структура управління

Начальник управління

Островська Юлія Федорівна

94-71-57

Приймальня начальника управління

 секретар керівника

94-71-56

Заступник начальника управління

Гринішина Олена Юріївна

067-914-76-57

Рецепція на ж/м ПІВДГЗК

 

94-71-71

096-043-85-68

Рецепція на ж/м Інгулець

 

067-914-76-57

Відділ бухгалтерського обліку

Начальник відділу бухгалтерського обліку - головний бухгалтер

Гуріна Наталія Юріївна

94-71-56

Відділ з надання соціальних послуг

Начальник відділу

Федченко Лія Володимирівна

94-71-56

096-043-85-68

Відділ автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат

Начальник відділу

Руденко Ірина Юріївна

0960438568

Відділ грошових виплат і компенсацій

Заступник начальника управління-начальник відділу грошових виплат і компенсацій

Черниш Оксана Анатоліївна

096-043-85-68

Відділ прийому громадян

Начальник відділу

Шишка Олена Анатоліївна

096-043-85-68

94-71-55

 Відділ обслуговування осіб з  інвалідністю, ветеранів війни і праці

Начальник відділу

Радочина Інна Сергіївна

94-71-64

096-043-85-68

Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин

Завідувач сектору

Сидюк Наталія Григорівна

94-71-69

096-043-85-68

Сектор контролю за правильністю призначення (перерахунку) і виплати пенсій

Завідувач сектору

Садовська Марина Володимирівна

94-71-56

096-043-85-68

 

Основними завданнями і функціями управління є:

  1. У межах наданих повноважень організація виконання і здійснення контролю за реалізацією в районі державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати, охорони та умов праці; пенсійного забезпечення; соціального захисту та обслуговування населення, в тому числі громадян, які потребують допомоги та соціальної підтримки.
  2. Контроль, у межах наданих повноважень, дотримання законодавства про працю та охорону праці, пенсійне забезпечення та соціальний захист населення.
  3. Участь у практичній реалізації законів України, Указів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, рішень районної у місті ради та її виконкому, розпоряджень міського голови та голови районної у місті ради щодо соціального захисту населення:

- працюючих, зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці;

- пенсіонерів;

- осіб з інвалідністю;

- ветеранів війни та праці;

- сімей   загиблих   (померлих   або   визнаних   такими,   що   пропали   без   вісті)

військовослужбовців;

- одиноких непрацездатних та малозабезпечених громадян;

- військовослужбовців,  звільнених  у  запас  (крім  військовослужбовців  строкової

служби) або відставку;

- реабілітованих;

- сімей, які втратили годувальника;

- дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням;

- непрацездатних громадян, які потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

- громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- одиноких матерів;

- дітей війни;

- осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю;

- дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину, або місце проживання їх невідоме;

- сімей з дітьми;

- біженців, депортованих осіб різних національностей, національних меншин;

- інших громадян, які цього потребують.

 

  1. Здійснює роботу щодо вдосконалення форм і засад соціального партнерства, організації співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців.
  2.   Забезпечує відповідно до законодавства призначення та виплату соціальних допомог, компенсацій і відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».
  3. Здійснює контроль за призначенням (перерахунком) і виплатою пенсій та допомог структурним підрозділом Пенсійного Фонду України.
  4. У межах своєї компетенції бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку.
  5. Сприяє працевлаштуванню особам з інвалідністю, здобуття ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям та можливостям.
  6. Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку району.
  7. Управління є   розпорядником   бюджетних   коштів   нижчого   рівня,   виділених   на соціальний захист та соціальне забезпечення мешканців району, отримує бюджетні призначення на відповідний рік, забезпечує їх цільове та ефективне використання.
  8. Розробляє на підставі плану діяльності проект кошторису та бюджетні запити і подає їх фінансовому відділу виконкому районної у місті ради.
  9. Проводить роботу   по   створенню   і   розвитку   інформаційного   забезпечення державних соціальних програм.
  10. Веде реєстрацію, облік, підготовку необхідних документів для надання мешканцям району матеріальної допомоги та допомоги на поховання. Співпрацює з громадськими організаціями району та територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послу) району.
  11. Веде прийом первинних документів для підтвердження статусу потерпілих та ліквідаторів від наслідків аварії на ЧАЕС, забезпечує виконання засад Закону "Про статус, соціальний   статус  громадян,  які   постраждали   внаслідок   Чорнобильської катастрофи"     в     частині     забезпечення     санаторно-курортним     лікуванням     та компенсаційними виплатами.
  12. Управління є головним розпорядником бюджетних коштів територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Інгулецького району та громадських організацій осіб з інвалідністю і ветеранів району, діяльність яких має соціальну спрямованість.
  13. З метою підвищення ефективності соціального обслуговування мешканців району запроваджено «Прозорий офіс соціальних послуг» на базі управління праці та соціального захисту населення.
  14. Веде облік внутрішньо переміщених осіб у Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.